måndag 18 oktober 2010

hmmm...

Nu sitter jag med alla småbarn på fritidsklubben.. Och jag kan väl säga att de är inte så jäte kul... Haha :P Sluta sent idag så de fick bli att stanna med helene på fritidsklubben ist...!  Ska snart till stallet.. Det regnar, så det blir ingen ridning idag :P Men ska iaf dit och göra iårdning för lilla Nappe :)

Eftersom jag inte har uppdaterat på ett tag tänkte jag skriva lite om min underbara dag med Flisa Blomster! Vi åkte till stenungsund för att din mamma skulle köra oss till gården efter de... Men de tog ett tag så vi gick upp på berget ovanför din mammas jobb :) Och shiit va kul de va! Jag älskar dig gumman! Tack för dagen! :*:* <333 Bilder kommer i senare inlägg! :)

Tack för den dagen gumman! Älskar dig de vet du :) <33333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar