onsdag 27 oktober 2010

Snart sjöjd!

Heej alla bloggare ;)

Idag är det onsdag och snart har vi slöjd :) Idag är det oxå, alla ska dricka en powerking dagen på facebook! Så ska se om jag kan dricka det sen :) Mumma! Jag älskar energidricka! Sen är det håltimma, de blir fett chill! Idag har jag och flisa bestämmt att vi ska vara flumm men vi båda är förjävla trötta idag så får se om de går, haha men hoppas att de funkar bra :) Haha vi blir nog flummigare efter energi drickan! Alla tycker vi blir lite för flummiga men de ee bara kul!

Sedan ska ag och flisa till std, kommer vi träffa ngn rolig? Kanske de,,, vi får väl se :) Nu spelar flisa Robot unicorn atack :) Haha de ee nice! Jag ska se om jag lägger upp lite bilder från std ikväll.

Puss så länge :*:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar