söndag 21 november 2010

Clean rum, go mat!

Heej! Detta blir nog de ända inlägget idag men vad gör de  ;) Imon ee de ju skolan och jag måste ju ha ngt att göra när jag har tråkigt ;) Naj skojja men de kan finnas chanser att jag bloggar mkt på rasterna och så ;)

Nu har jag iaf städat mitt rum så de ee clean till nästa vecka jag kommer till pappa :) + jag älskar nya lakan! De ee så himla skönt!!!! Och så har jag ätit en väldigt god middag som jag lagade själv ;O men de blir nog en sista och första gång ;) Haha de vart iaf räkgryta med ris och suger snapps peas! Mumma!! <33
Nu ska jag mummsa på en saffrans muffin med mandelmassa (Y) ovanligt men SUPER gott!!!

Haha mobba inte min lugg eller aa hela mig för jag ee INTE iordning gjord idag! De har bara vart en mysdag idag (Y) de gillar vi!!! <33333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar