lördag 13 november 2010

Flisa gästbloggar ;)

Men haalåå där alla snygggaa ålderdomlinga! :D Nu är jag (Flisa) och Emelie hos hennes mormor och ska ju som sagt sova där ;) HÖHÖ Vi har typ haft allsång på alla Justin Biebers låtar ! hahah mumssaar godi! hö och så har vi druckit ngn ekligt GOD dricka med guava (Y) I morgon ska vi köke pissa! :D  Det är fett(fett) najs! Vi kollar massa nasty saker på youtube  asså typ när folk klämmer finnar :S och sånna som har extre 0kg bara ben anroxia! (stavning)  Juste Emelie drömmde en dröm om att jag togg ut mina sillisar! :O höhhö skulle jag alldrig göra!  Men ni kan ju alltid besöka min lilla blogg oxå1? (a) höhö Fast den e inte alls liga sexig som Amelajns ;)  aja Nu ska vi typ.... haha sova? NNej det går absolut inte för sig! haaha förut när vi satt ch åt med hennes coola familj så fick jag skratt/panik atack!:O hahah för hennes syster så ngt i stil med '' Dom har inte alla skruvvar i skruvade'' seriöst :D hahah så gulligt! :* aja nu måste jag pizza för annars så pizzar jag på mig typ nu PUSSSSOOORRRNNNNAA FLOOOOOOSSSAAAAA!:D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar