tisdag 9 november 2010

Jag har TRÅKIGT!

Hallo! <3

Nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska starta vår sega sista riktiga lektion,,, sedan blir de lunch och sen åka och bada med klassen -.-' Jag skulle ju bada med flisa men hon värkar ju sjuk? Så de blir inge std idag heller :P Får la åka hem i snövädret! :(

Asså de har snöat precis hela dan än så länge och redan imorse fick jag sykbrott på den för man bara snubbla och halka och frös och när man var framme vid bussen var jah en stor jävla snögubbe! Åhhh! Vad trött jag blir på snön! Och ändå ee detta första riktiga snön som lägger sig -.-' Idag blir de ingen ridning för min fullebulle tar hand om hästen min idag :)

Nu kommer lite bilder :)

Jag och min Flisa! :) <3

Och här ee bara random scary bilder på mig ;)



Och "vanliga" bilder oxå ;) <3






Puss <333


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar