söndag 14 november 2010

Joholotomo!

Heej alla glada personer!
Till er sura säger jag hej-då! För jag vill inte ha några sura läsare när de ee en sånn glad kväll :)

Denna veckan har jag haft reckord på unikasidvyer :) Tack till alla som har tittat på min blogg denna veckan och fortsätt gärna så :) <333

Denna dagen: I morse när jag vaknade skrämde Flisa skiten ur mig! Hon typ hoppa upp och skrek att hon var pigg! Sedan såg vi på Pensioners jävlar på datan! (NO LIFE) Haha sedan kom min kära mormor in och sa att de var frukost, och efter ett par tillsägningar gick vi och åt ;) <333 Det blev någon macka med smör :P Och flisa provade räkost för första ggn och blev KÄR! Sedan såg vi på en skräckfilm som hette Jennifers Body som handla om ngn liten stad med två bästisar, en var en diva och den andra en nörd! Mer tänker jag inte säga för då bilr de ej spännande! Sedan åkte vi hem och köpte pizza, då hämtade Rikard Flisa och vi åkte hem till våra egna hem ;) Nu sitter jag här i soffan propp mätt och bloggar lite granna! :)


Igår drack vi världens godaste läsk som jag inte tror många har smakat på! Den hade smaken typ Guava eller ngt sånt ;)



Cool eller vad!!!???

Pussar på era rumpor! <3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar