tisdag 9 november 2010

Lalala jag vet ej,,,,

Heej <3

Jag vet inte vad jag ska skriva om,,,, Kanske ska jag lägga upp lite bilder? <333 Jo de skah jag nog göra på min mysiga lilla kvälls grejja, hemma, själv.
Men först ska jag berätta vad som hände efter badet,,,, Jo när vi hade badat i de skitkalla vattnet så duschade och gjorde vi oss iordning, men då hade mina pissblöta strumor legat mot mina byxor så de såg ut som jag hade kissat på mig -.-' Haha sedan var ju mina skor ofc helt pissblöta oxå! Så när jag kom tbx till skolan kände jah inte mina TÅR så jag fick gå till helene och be om två plastpåsar att stoppa fötterna i så dom inte behövde vara blöta så länge... Sedan var de bara att vänta på bussen -.- När jag kom hem tog jag en varm lugn dusch! Nu sitter jag här och glor på tv och myser :) <333

Here comes the pics ;) 



Haha cosy <3


PUSS SÅ LÄNGE <33333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar