tisdag 16 november 2010

LOL :-)

Hej alla sötisar!
Jag brukar ALDRIG säga lol och kommer säkert aldrig börja säga de men tack vare flisa så har jag fått låten "LOL :-)" på huvudet och kan inte sluta tänka på den + plus att den ee verkligen apdålig!!! Men jaja! I detta inlägget kommer en random pic idag som jag tog på torget med Linnea och så kommer en helt RANDOM film + orginalet då med ofc ;)

Haha jag har NO LIFE! Jag sitter och skriver vad som ska komma på DETTA inlägget!! Som om ni inte kan se de själva? :P
Haha jaja :P Idag har jag och linnea vart i std sedan tog vi bussen hem till henne och var där men sedan kom min pappa ganska tidigt för han tyckte han var sen :S Men klockan var bara 18.00 :P Haha jaja nu sitter jag hemma och NO LIFAR!

Men jag har kommit på en sak! Tänk om inte skolan hade funnits? Då hade jah nog aldrig träffat FLOOOSAAN :'( För jag ee lixom ALDRIG i stora höga förutom när jag ee i skolan då + nu när jag har kompisar där :P <3 Men tänk ett liv utan skolan! Tänk vad många kompisar man inte skulle ha då? Haha där kom NO LIFET igen!

Här kommer orginallåten på den andra filmen som kommer efter,,,, den kanske inte ee min musiksmak riktigt men den ee ok

"Waka Flocka"

Också kommer den som ee lite mer min alltid lika RANDOM stil ;)
object width="445" height="275">

"Den helt random tolkningen av Christian Beadles!" Kallar jag denna låten ;)



Puss från,,,,

MIG! <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar