lördag 20 november 2010

Nä NU!

Heej alla!

I am back and is going to blogg alot ( hahah stavning! )

Snart ska jag käka lite mys mat och sedan MASSA godis! Tycker inte ni de känns lite som fredag! De trodde jag att de var imorse så jag var nära att gå upp!!! Men nu håller jag på att blogga lite iaf och så tittar jag på harrypotter 1 på tvn :)

Om ni undrar så ska jag äta lövbiff med potatisgrattäng! Låter inte de SUPER mumsigt!? Super ee mitt och flisas nya ord så jag var typ tvungen att använda de i bloggen idag :) Jag känner att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva :P Nu ee de jul på harry potter landet :P <333

Vill ni veta en underbar sak!? De ee snö ute!!!!!!! YEYYYY! Och vill ni  veta en till underbar sak? Nu blir de bildbomb! För de ee ni värda :)




Eller aa,,,, bild bomb och bild bomb men jag ville visa att jag har en ny kanin min ;)

PUSS HEJ! <33333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar