söndag 7 november 2010

Snabb kvälls uppdatering ;)

Heeej söta folk!

Nu ska jag igentligen sova för det är ju skolstart imon (höstlov) och så men jah tänkte att jag inte har uppdaterat på ngn da så de fick li ett snabbt inlägg här innan jag somnar ;) <3

Idag har jag vart med underbara Linnea Noren, och Calle Olsson :) Vi var hemma hos linnea och nere vid vattnet och hade lite mysigt ;) Tänkte att jag skulle försöka träffa dom i veckan oxå och lura med mig dom hem till min mamma ;)
Imon ee de ju som sagt skola och de ska la inte bli jätte kul men man ska ju iaf få träffa sina kompisar och roligast Underbar Flisa Blomster :) Yeeeyyyy för Meeejjjj! Haha ska se om vi inte kan hitta på ngt kuligt :)

Nu tänkte jag att jag skulle ladda upp lite bilder för känner att jag inte har gjort de på ett tag ;) <3



Här ee bilder från jag har varit med linnea hos linnea på lovet :) <3

Denna ee en bild som jag kände mig tvungen att lägga ut ;)

Denna ee bara en random bild från igår! 

Denna ee till Linnea för jah ÄLSKAR HENNE :) <333
Tack för detta lovet gumman :) <33333
Längtar till nästa love tsm med dig :* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar