måndag 22 november 2010

Titut!!!!!

Hej hopp!!!
Nu håller jag på att spricka men fråga inte varför för jag vet inte själv! Eller jo! Nu vet jag! Jag måste kissa!!! Gud nu blev jag supersugen på JORDGUBBAR!!!!! jag vet ej om jag ska vara med och tävla i en blogg idag för förra gången var de en super najs med typ tvålar och duschkrämer och massa sånt frescht men nu tittar jag på top model! De ee awe-some , jag hejar på Jessica eller hon med de stora ögonbrynen ;) Haha nej men jag vet inte vad hon heter!!!! De känns konstigt att inte lägga upp bilder så ska se om jag hittar några ;) Men de ee klart jag gör :)

Denna bilden har min ÄLSKADE Linnea Noren gjort till mig :) 
Mobba inte mitt ansikt för de ser HELT puckat ut! 
Men du ee underbart gullig gumman!! <3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar