lördag 1 januari 2011

100 inlägget!

Heej alla :D
Nu, idag, just denna tid, just detta inlägget, är mitt hundronder inlägg! Haha awe-some! Då får man ju skriva ngt speciellt då asså,,, Hmm!
Jag vet! De får bli lite allt möjligt inlägg! :D Lixom jag skriver ner allt jag tänker på och byter jag tanke blir de en helt random bytning i inlägget oxå :) De låter väl Super! :D

Okej nu sitter jag och messar med Moa,, hon var min bästa kompis på dagis om ni undrar,, hon hade glömt att spara mitt nummer förut så när jag skickade heeej (a) <3 svara hon vem O.o,,,,, så jag trodde hon hade lurat mig och gett meg någon annans nummer ;D Nu skrev hon Haha xd <3 när jag skrev att jag trodde hon hade lurat mig ^^
Jag vill att Linnea ska svara på mitt sms,, jag kommer inte ihåga vad jag skrev,, eller jo jag skrev typ att jag blev förvirrad och fatta inte så jag ville att hon skulle förklara :D
När jag och Moa gick på dagis så hade vi ett speciellt träd där vi satt varje rast eller vad man säger på dagis och tryckte i vassa smala stålpinnar som vi lät sitta tills nästa dag för da hade de kommit koda,, vad jag kommer ihåg hade vi en eller flera stora hinkar med koda i,,,
Nu skrev Linnea att hon var hos hennes mamma men jag tror henne inte,,, för hon var hos hennes pappa igår,,, Haha! Men jag vågar typ inte sova hos hennes mamma för hon säger att de är folk som vakar när man sover (andar) men lixom hon skojar nog,, tror jag,,,!
Nu är jag skit trött och tror jag ska sova för jag MÅSTE rida imon!


Söt bild på Linn från igår! 


Nattis 
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar