måndag 3 januari 2011

.................

Heeeej! 

Vad gör ni!? Rubriken talar för sigsjälv! JAG HAR TRÅKIGT! Jag är hemma och ska sova,,,, men jag kan inte sova så aa,,, 
Imorgon blir de kategorin "Veckans Låt" och sedan tänkte jag köra med någon tävling! :) 
Min pappa tvingade mig att torka upp kattspya idag -.-'' jag höll på att spy själv! Men sen fick jag choklad för jag hade gjort de ;) Men de var ändå inte värt -.- 
Imorgon ska jag åka med pappa på morgonen och så ska han lämna mig hemma hos mamma så ska jag rida med kuliga fullebulle klockan 1 :) jag tror jag ska ta lite bilder så de blir nog lite rolig bildbomb imon med x) Sedan ska Linnea komma och så ska hon sova hos mig för på onsdag ska jag ta leg och jag tycker de är ganska läskigt för man får bara en chans,,, så om jag ser bajsig ut så får jag helt enkelt gråta ut på Linneas axel ;D 
I helgen ska jag sova hos Linnea och då ska vi se på världens underbaraste lilla film! Den som vi såg 13 gånger förra helgen ;) Honey! Haha världens bästa film! Btw: Lille Raymond är sååå charmig och söt så  vi ska sno hans tröja x) Haha! :D 
Söte lille Raymond ;D <3

Haha nu ska jag nog sova så jag orkar upp lika tidigt som pappa imon -.- 
Nattis !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar