lördag 29 januari 2011

Fräsch fräsch :D:D

Heej alla... aaa slut på ideer ;)

Idag har vart en SUPER dag!! Först gick jag upp gjorde mig iordning och väntade, väntade och väntade på att jullan och flisa skulle komma så vi kunde ta bussen in till gbg ;) Men till sist kom dom :D Och när vi satt på bussen var dom jätte uppspelta,, av någon anledning, men de var ju min första gång själv i gbg :s Haha dom ee för söta ;D Men iaf, så kom vi in te gbg och kollade i massa random affärer :D Jag hade inte så mycket pengar så jag köpte bara små saker men de tog slut ändå :D

Jag köpte:
* 2 ansiktsmasker, 1 peel off och 1 strawberry cream eller vad den heter, Lindex
* Proffs volym puder, Lindex 
* Proffs hårspray mini (att ha i väskan), Lindex
* ROSA kamm, Lindex
* HelloKitty halsband, kommer inte ihåg vad affären hetter o.O
* Trosor, Lindex

Biler på de jag har köpt kommer troligen imon ;D
Pussss :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar