fredag 28 januari 2011

Skola skola skola *

Heeeej jag ee en mango o.O

Nej nu sitter jag och har AP tråkigt, NO:n ska snart börja och vi ska prata om typ rymden o.O Och jag ee tyå ändå tjejen i denna gruppen, eller nej Helena och Madde oxå men dom räcknas inte ;) De är lixom ingen jag skulle vara med o.O För Flisa bytte grupp för idag, vi skulle typ redovisa en sak om betoven som vi hade gjort med Jullan och hon ee i den andra gruppen, men så sa vår lärare att de var bättre om jag var med i min riktiga drupp för hon fattade inte riktigt vad flisa skulle göra i den andra gruppen för de var inte alls nödvändigt eller ngt. Hihi ;D

Jag längtar HEM!! Efter skolan ska jag hem, äta, rida och sedan mysa med familjen tror jag ;) Men de är AP kallt att rida så man rider inte så långt, fast de bror ju på :D

Jag, Linn och Ludde har Mario skills bara så alla vet ;) 




Nu ska jag lägga upp bilder för de känns ap bra :D:D




Och så ska jag säga en jätttte intressant sak :D Som alla säkert undrar om bara för jag har så tråkigt ;o

Peter Pan ee jätte gulligt :') 

Puussss <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar