onsdag 9 februari 2011

do it like a sister do it like a dude

Hihihi hej pohj pojhs :D:D:D o.O
Prova att säga pohj pojh!! de är apigt kul ;) nej jag måste sluta säga ap!!!

Igår åkte jag hem vid typ halv 10 på morgonen för jag kände mig ap dålig nej de känndes som jag mådde JÄTTE dåligt ;) Aa men iaf så jag åkte hem och sov till typ 1 och efter de åt jag och sen mådde jag asbra ;o så jag åkte hem till linnea och ja,, hade hur fucking kul som helst ;)



Och idag har jag mått super förutom att jag har ett popcorn skal i halsen så jag pratar inte normalt men de gills inte ;) Haha iaf idag har kännts som en seriös dag så imon känns som jag vill va random ;) idag hade vi matte prov hoppas de gick bra ;) De kändes så faktiskt,,,,,,,, HAHA LINNNNNEA!! 


HEJDÅÅÅ ;) <3

2 kommentarer:

  1. Vadå HAHAHA LINNNNNNNNNNNNNNEA ?! o.O döljer du något för mig ? va va va ? o.O <3

    SvaraRadera
  2. Jag döljer hemliga saker som ska tas i min stuggga!! :D:D <3<3<3

    SvaraRadera