lördag 12 februari 2011

INTE KUL!!

Heeej!!
Idag är första dagen på lovet kan man säga och jag hr feber -.- Härligt!! Jag som ska till Sälen med linnea och min familj på tisdag!! Får hoppas att jag ee frisk till då jag vill ju åka snowboard!! Idag ska jag bara chilla HAHA chilllla ee sååååå inte emelie style ;o Nej men jag ska nog se på film, snyta mig och äta godis och dricka sodastreamatvatten ;) Jag är hemma ensam från 3 till kanske 8 de blir awe-some!! :D:D Hihi mysigt mysigt ;)

Assssså seriöst nu får jag ta och bli frisk!! jag tänker inte missa att åka snowboard!! de gör man ju lixom bara en vecka om året!! Ska man äta mycket frukt för att bli frisk eller typ dricka vitamin dricka?? Får prova allt ;)

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. snowboard e ju skiit kul! och så slipper man att få omt i fötterna ;)<3 Krya

    SvaraRadera
  3. Haha aa men man får ju lära sig först ;) Haha tack <3

    SvaraRadera