torsdag 31 mars 2011

Stuuuudiedaaag :D

Jag älskar studiedagar!! :D:D
Idag skulle jag ha typ gått upp till stallet med helene klockan HALVÅTTTA på en ledig dag!! Dee seriöst hemskt men jag somnade om helatiden så dom åkte utan mig,,, så jag fick fixa så mia tog nappe och så har jag sovit till 12 HÄRLIGT!! Snart ska jag nog ner till Linnea :D Men de var iaf väldigt skönt med sovmorgon för jag har inte haft de på typ 1000000 år :O

Igår var en SUPER härlig dag,,, så de var sjukt underbart att rida :) Min syster hade med en kompis till stallet så vi red 2 på nappe barbacka och så red vi vallen :) De funkar ju om man bara ska skritta och trava,, men de gjorde inte nappe trött så han fick springa av sig själv i paddocken,, :) Efter de spolade vi av hästarna och for hem ;) Senare på kvällen kom linnea så vi såg lite på film,, sen skulle linnea hem så jag följde henne ner och tog med "brädan" ;) Ner så jag fick skejta lite ;) Haha jag har inte bestämmt mig om jag ska säga bräda eller skejtboard, bräda låter ap fult men skateboard låter oxå random o.O

Nu kommer lite bilder på min lilllllla ponny ;) <3






<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar