söndag 20 mars 2011

Underbar helg!

Heej!
Går gick jag då hem till Linnea, har aldrig GÅTT till henne bara cyklat men jag trodde de skule va jobbigare än de va, jag hade ju ändå en väska med kläder och datorn och allt annat i men de var inte så tungt, men ed musik funkar väl allt kanske ;)
Aa men så kom jag dit typ halv 7 eller ngt, så hade vvi en superkväll! Sen ganska tidigt idag gick jag hem då, typ vid halv tolv, tog lite mer än en halvtimma men när man går hem till MIG ee de BARA uppförsbackar ;) Ja och när jag kom hem fick jag städa och sån skit för syrran skulle ha/har släcktkalas, så jag kom presis upp från att ha ätit god cupcakes och Colabomb! (tårta)

Snackar nu med denna saken ;)
Biffen som han kallar sig själv —————>


Linnea älskling, tack för denna helgen! Än en gång får du mig att må bättre än någonsin! Du oh jag föralltid älskling! 



Hade braaa :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar