söndag 24 april 2011

Myssis pyssis !

Nu ska jag ta och blogga lite om de som har hänt medans jag inte har bloggat ;) Igår var de påskafton? Aa de va de :) Jag åått mig tjockis på massor av godis och bubbla pool och lite sådant mysigt :) Idag har alla vart sjukligt trötta såå vii åkte och shoppade ;) Eller asså jag har/hade inga pengar såå jag köpte bara en mascara (som jag inte har kommit på hur de stavas), men iaf jag hittade en skiit snygg bikini, men underdelen vaa jätttttte fuuuul sååå man får typ köpa en annan underdel ;) Och såå hittajag en jättesnygg keps som jag kanske ska köpeliköpa bara för skojs skull ;) Sedan köpte vi glasss, jag toog ,, ehhhh juste, melon och citron, och jag kan säga dee passsa sjukt dåligt med chai latte :o Men jaja de va ändå härligt, och så såg jag en skit snygg kille men plumps så va han borta ;) Men jaaajjjaaaa, de finns snygga killar överallt i Örebroo ;) Nu vill jag iaf hem och leka med mina kära kamrater ;) Men iaf nu har jag sandra, mamma och peter sätt dumma mej, dom tyckte den va kul tror jag ;) jag har ju sätt den typ MÅÅÅÅNGA gånger men den ee ALLTID lika söt och bra :) Såå nu ligger jag iaf i sängen och ska sova men jag bjuder på en liten bild först dåå ;)


Hihi jag ee TRÖÖÖÖTT så nu ska jag starx sova, nattis :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar