onsdag 25 maj 2011

Nej nu ska jag ta och skärpa mig!

Heej :)
Asså shiiit vilken blogg torka! Jag veet inte vad jag ska skriva om och jag tror att jag inte har tid men ändå sitter jag på kvällarna och tråkar medans jag kan blogga! :) Jag längtar sjukt mycket till helgen! Asså domma veckorna när man vet att de är kort kvar till sommarlovet går såå sjuuuuukt långsamma! Asså längtar till sommaren så så så så så så jag kommer DÖÖÖÖÖ ;o

Idag fick jag ett par chinos av min fader :D Super gulligt av han tycker jag :) FLISA OM DU LÄSER DETTA HAR JAG SUPER NYHTER SOM DU SKA FÅ REDA PÅ IMORGON :D:D:D Men jajajajjajaja :D:D Nu lyssnar jag på en souper låååt :D:D Har sätt på glee och då blir man ju glaaad :D Såååååå nuuuu skkkkka jaaag snart sov annars tar min far min data :$$ Men ni får lite bilder och kanske en bloggning imorgon :D Okej vi slår på de :D:D AJJJJJ AJJJJJJ :D:D:D

 SERIOUS GIIIIRL :D:D:D


Hejjjjdåååå <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar