fredag 27 maj 2011

SJUKT UNDERBARIG DAG :D

Hej:D
Asså denna dagen! GRRRR! :D Så sjukt mysigt :)

Först efter skolan försvann Johan så jag Linn Flisa Ludde och Hugo åkte till Jörlanda och köpte Godis dricka chips och pizzor (y) Sen väntade vi på bussen i typ en halvtimma och å började de SPÖREGNA så sen när vi skulle hem till Linn och hämta cyklar blev pizzorna helt blöta och skit men vi cyklade hem till Jullan sen iaf och när vi skulle värma pizzorna så hade jörlanda såsen öppnat sig så allt va helt jörlandasåsigt (y) Men jag fick 3 rubicon av mina underbara vänninor! :D Sen såg vi på filmen The Hot Chick, och efter de en sjukligt läskig film som hette typ incidenågonting som jag inte kommer ihåg men jag har aldrig sätt en kille så rädd för en skräckfilm som Johan va!  haha :') De var iaf super mysigt och måste göras om tycker jag :D:D:D:D

Vi har tagit lite bilder och så men Jullan har dom så ni får dom när Jullan har skickat dom annars får ni inte se dom ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar