fredag 3 juni 2011

Aakoko eller Alalaallala

Hejhåå lingonblåbär :D

Dagen idag va AWE-SOME!! :D:D Fast de va liiite varmt för liseberg kanske.. Jag har typ fått bränna av min uringning och massor av färg på axlarna så har sträck efter bh:n ;) De va skiiit mycke folk men de var ändå kuligt! :D Först köpte vi en dricka efter 3 långa köer! Så drack vi upp hela den och de va typ en halv liter eller ngt! Och när vi åkte jukebox knackade den så jag och Flisis va skit rädda och skrek hela tiden! + att jag trodde jag skulle spy upp all coola!! Jag va skit rädd att jag skule spy båda gångerna vi åkte den! Sen åkte vi HangHie och när vi precis skulle gå in så fick jag typ närvutbrott och trodde jag skulle dö men de gjorde jag inte men efter att vi hade åkt jukebox och den och skrikt hela tiden kunde ingen av oss prata typ ;) Så skulle vi åka balder men de va skiiiit lång kö vilket va tur för mig för jag tror jag ska dö på varenda sakeliisak! Så vi ställde oss i kön till kålorado eller vad den heter/stavas så stod vi där apigt länge men lixom de går bra ändå när man har ngt att prata om :D Och så åkte vi den och sen åkte vi flomeride som jag inte heller vet hur den stavas ;) Och shiiiiiiiiit va rädd jag va!! Asså jag trodde jag skulle dö helt seriöst och hoppa av den där saken och wahhhhh! Men iaf de gjorde jag inte ;) Sen skulle vi gå upp och åka virvellvinden eller vad den heter men först skulle vi bara köpa dricka så köpte vi typ apgoda milkshakes tyckte jag men inte flisa ;) och så köpte jag en klubba som inte va hård som såg ut som en lisebergskanin :D:D Den va sjuuuuuuukt gooood :D:D:D Sen när vi åkte hem såg vi den där gorillan som spelar dragspel eller de kanske va när vi åkte dit o.O Jajajjaj —————————> Sen skulle jag hem och käka och typ rida med linnea sen men hon ville bada men så ville hon inte de och nu e jag hemma och ska see på gllleeeeeeee :D:D


Linnea tror hon ee BÄÄÄÄST :D

Jag äter kola btw ;)


Sexy girl ;) 

pusskjsbdoSJD <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar