onsdag 1 juni 2011

jajajajajjaja :D

Hej !
Igår va de super tråkigt på dagen men okej på eftermiddagen :D De va iaf suuuuuper väder :D Vi orienterade ju och mina ben ser helt bajsiga ut som om jag har cuttat sönder sdom eller ngt för jag hade uppdragna shorts och smalbenen har röda sträck över hela sig o.O Men iaf :) På efter middagen åkte jag in till std och skulle träffa Linnea och så va Jack Gustavv och några andra random tjejer med som undrarde varför jag hade parfym i väskan o.O Men de har väll alla? :D Iaf och så typ bara va vi där, kanske inte jätte kul men jag fic iaf köpt en present till min mor :D De va typ ngt duscha sakeliisak och en kräm :)

Och idag såå ee de super väder och yeey och vi började 9.40 så de blev sovmorgon :D:D (y) Och så hade vi bara två riktiga lektioner och sen någon genomgång och så slutade vi 13.00 :D:D Super! Bara de att då har jag precis missat halv 1 bussen och halv 3 bussen kommer lixom om en och en halv timma... Såå jag passar på att blogggggga :D

Imon har vi ledigt och jag ska leka med massa kompisar hela helgen har jag bestämmt mig för :D De blir awe-some! :D



Puss :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar