måndag 25 juli 2011

BAJS BAJS BAJS :o

Heej!
Idag har man vart på Liseberg med linnea :D Började skit bra men nu känns de bajs ;) SÅG EN SÅ SJUKT SNYGG KILLE SÅ OMG.. och så skulle jag prata med han men ofc så skulle jag fega ut och sen när jag lixom hade bestämt mig att nu jävlar.. DÅ STOG HAN MED SIN FAR :oo Och då kunde jag ju lixom inte fråga efter nummer eller om vi skulle åka ngt osv. så allt bara bajsa sig och nu dör jag här av bajsig het för jag ångrar att jag inte bara pratade med honom från första början! De ee ju lixom ones in a life time man ser en så snygg kille :o Jag får helt enkelt börja spendera mer tid i gbg och se om jag ser han ;) Haha de låter som jag e skit desperat men de ee jag inte de ee bara de att jag e sjukt kräsen på hur killar ser ut.. så de ee inte så ofta som jag ser ngt riktigt snygg ;)
Haha men nu ska jag iaf sova elller se på harry potter :D Imon blire nog att leka med linn och rida :D Denna veckan ska jag nog blondera håret oxå eller slinga menar jag :D Gonatt / Emelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar