tisdag 19 juli 2011

blingon :'D

Haha titta här.. eller nej de går inte att titta men lyssnar här då :') hahaha jag kom på ett skämt när linnea sa mamma ee kines pappa japan stackars lilla barn.. lyssna här dåååå... :') Mamma gillar blåbär pappa gillar lingon stackars barnet fick heta blingon :'''''D HAHA jävlar va jag skratta när jag kom på de skämtet :') Jag e grym på skämt har jag kommit på :o för lyssna här ———> om man känner en som heter rasmus så ska man fråga vilken ras han e så ska han svara ren-ras-mus! :'') Skit kul har jag här för mig själv.. Nej men nu ska jag strax ta och dra hem till linnea så ska vi rida lite :D sen får vi se om vi ska träffa ngn eller så ikväll :) om linnea nu inte ska te marsstrand med sin familj.. ja kanske kan följa med? De ska jag fråga :) Nu ska jag se om jag kan ladda upp en film från i våras :)

De ee väldigt segt att ladda upp videor :o snart klaarrr... DONE ! 


Puss / Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar