söndag 31 juli 2011

pretty little liers..

Hejhåååå! Nu sitter jag och tittar på en ny serie som heter pretty little liers eller ngt sånnt :))))) Igår va skit kul :') alla var jätteroliga och vi kastade vattenballonger och sprutade kalas band och brottades och spelade gitarr till sent på natten :') Skitmysigt :))
Nu ska jag snart äta :) De blir nog gott,, fast jag e redan jättemätt :oo men aja :)) SEN SKA JAG ÄTA GOTTEGODIS :D asså de känns som jag inte har ätit de på typ 3 månader fasten de va typ i förrgår senast... Jag har ett stort godis beroende tror jag ;)) Imon blire nog att leka med flisa eller jag får se om jag hinner de för jag vet inte om ngn kan köra men jag har hela veckan juuuu :D

Imon åker Linnea till Parga i Grekland jag kommer sakna hennnne masssoor vem ska jag nu rida med :ooo

Jag får inte dricka fanta för min syster för vi ska tydligen dricka den till maten men wtf de räcker ju ändå eller?

Inte alls cp?

/ emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar