onsdag 10 augusti 2011

Igår idag..

Hejsan småfiskar! 

Shiiit vad de åskade i natt! Men nu har jag inte bloggat så mycket så jag tänkte skriva om idag och igår.. vi börjar med igår ——————> Efter att vi hade köpt godis ville vi gå ut för vi va hyper så vi träffade jonte och rasmus men bara en stund, och lillkatten Jens (de ee en tjej :ss) följde efter hela tiden men sen när vi skulle hem fick linnea bråttom så vi tappade bort Jens :cc Men hon följde efter oss hela vägen så hon ee nog hemma hos linnea och vi va ju bara i hennes hästhage ;)) Men ändå lite sorgligt att tappa bort hon ju!! 

<—— Jens :'cc

Sen på kvällen så började de åska som (attan?) och shiiiit va jag och linnea va rädda :$$ Men vi pratade med jonte till linneas pappa drog ut internetet så linnea satte på typ en film men jag pallade inte se på film så jag satt typ och titta på blixtar o..O Ngt random för ngn som typ e livrädd för blixtar men jajaja.. Se somnade linnea så jag fick skittråkigt men jag kunde inte sova för jag va rädd.. Så jag spelade mobil i typ 2 timmar och sen när jag inte orkade de mer så låg jag och räknade blixtar hur länge som helst.. sen så va linnea lite rolig men orkar inte skriva allt de ;))) men iaf så somnade jag typ 7 imorse sen sov jag till 11 så jag e ngt trött för.. Men iaf idag har vi ridit och så skulle vi bada men de sket sig sååå jajajaja nu bloggar jag ist :)) vi red ut en stund och sen hoppade vi lite i paddocen(?) aa och sen red linnea hem minette och nununu sitter vi här :))) men nu ska vi skratta eller ngt så hejdååå /emelie 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar