lördag 27 augusti 2011

Trötter trötter trötter !

Nu ska jag strax ta och sova, ska bara titta klart på ett avsnitt av glee :)) Vet inte varför jag bloggar nu eller jo för att gleesaken laddar för fullt så fick bli ngt att fördriva tiden med ;) Imon ska vi hem till spekeröd igen och de blir super :) Sen på måndag blire skola och kalla mig galen men jag taggar faktiskt lite .. kanske inte just till lektionerna men till alla trevliga små krymplingar i klassen och navet osv osv :)

På onsdag ska jag in till std och träffa Linnea som jag inte har träffat på LÄNGE nu så de blir mysigt :)) + att jag har sagt hela året att när hon börjar 7:an ska hon få en tårta för dåå ee min lilla bäbis stor så de blir la ngn slags tårta med ;)

Ifall ngn undrar så mår jag skit.. jag har ont i huvet och snorar och hostar och feber och, och, och.. men de blir nog bättre imon får vi hoppas ;) De kanske inte va en så smart ide att bada hela dagen idag ändå när jag har mått dåligt och så för när jag kom hem hade jag ju feber men jajjjajaja big deal.. Okej kanske lite men nu har nog glee laddat klart sååååååååååååååå ———>

Godnatt sötpluppar /emelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar