onsdag 28 september 2011

DAGEN!

Söta killar ;))

Känner att jag ligger lite efter med att blogga nu men känner lixom inte för det, men nu gör jag ett litet snabbt inlägg om dagen ——> Hände inget specielt i skolan idag igentligen förutom på rasterna och så ;) Rasten idag får både hiss och diss —> Alla killar som brukar sitta och nörda vid datan var ute med mig och linn idag och gjorde "planking" och "owling" (eller dom gjorde och vi stog och frös) men dissen var att innan de så blev jag och linn attackerade av småbarn, eller asså för nån da sen när jag och linn spelade fotboll med nåra på rasten ( o.o ) så kom massa barn som typ går i 3:an och 4:an och fråga helt random om vi var lesbiska (?) och va bahh, aa självklart! Och de va ju typ livets största misstag för efter de har dom inte lämnat oss ifred 1 sekund! Dom till och med springer upp till vårt klassrum när dom har rast och väntar på att vi ska gå ut :oo ——> Men iaf vi slutade tidigt idag och de va ju rååå chill, så jag har lekt med linn hela eftermiddagen och vi har bakat och sätt på film och myst och skrattat som faen och ramlat och vart allmänt cepe ;) Och de var ju såklart helt underbart mysigt !


Nu så sitter jag hemma och har precis ätit nudlar , om en stund börjar idol så de blire att titta på och efter de känner jag verkligen för att ta ett skönt bad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar