torsdag 6 oktober 2011

Imon blire massa myyyyys —>

vet inte om jag bloggar så mycket imon för jag ska göra ganska mycket så jag säger nu vad jag har gjort idag och ska göra imon om allt går som planerat :)

Idag :
Vart i skolan, 
hem, käka lite,
stallet och sko dom små pollarna,
rida,
hem och städa undan lite kläder som jag hade slängt överallt i hela lägenheten,
blogga.


Imorn :
Skolan som vanligt,
in till stan och hämta Linns mobil,
hem till Linn,
vet inte riktigt vad vi ska göra, men kanske mysa till film, kanske spela fotboll? kanske träffa nån trevlig individ? 
sova hos Linn.
och sen på lördag ska jag på kalas för min kusin,,

Så de e så de ser ut för mig imon :D Låter underbart mysigt om jag får säga de själv :D


väldigt söta bilder på mig och linn om jag får säga det själv ;) /emelie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar