fredag 11 november 2011

Dag 1 – En bild på mig + 10 sanningar om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favoritårstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag varit på som berörde mig.
Dag 13 – ”Take me back to”, en dag du skulle vilja leva om och varför.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – Mitt senaste inköp.
Dag 20 – Min favoritfilm.
Dag 21 – Den bästa bok jag läst.
Dag 22 – Ett djur som betyder något för mig.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta, som berör.
Dag 24 – En person jag beundrar.
Dag 25 – Vad jag gör när jag är ensam hemma.


Något jag oroar mig för? Just nu kan jag faktiskt inte komma på ngt, har lite bråttom med bloggandet idag för just nu sitter jag och mina tjejer och har precis smaskat i oss god sushi och har nu gjort iordning marängsviss och äter ben & jerrys + över 1 kilo godis :'D Kan de bli bättre än att mysa med folk man älskar och äta dunder goda saker? Skulle faktiskt inte tro det så hinner inte tänka efter heller på vad jag oroar mig för, för nu ska vi mysa framför film :D Bloggar mer senare eller imon :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar