söndag 13 november 2011

Mobilbloggar

Känner att jag verkligen inte har bloggar bra under helgen men det beror ju på de här jävla data förbudet jag fick för typ ingenting ;) men iaf så har jag nu lånat min snälla systers iPhone och bloggar lite snabbt från den eftersom hon tydligen har internet fasten dom har dratt ut det o.o igår när ''jag gjorde läxorna'' fast bloggade och va inne på Facebook istället, det märkte dom så nu får jag inte ha internet över huvudtaget men då kan det vara bra att ha en förstående syster ;) men imon så åker jag ju till min mor och då jävlar ska jag blogga för fullt! Och jo den där 25 dagars saken blir lite svår att göra på iPhone så gör dag 13 och 14 imon istället för det e väl dom jag e på?
Men nu ska jag gå ner och se om det finns ngt sevärt på tv:) men nu vet ni iaf varför bloggandet har vart så segt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar