onsdag 30 november 2011

Trött och senil tjej vare här!

Hejheeeej,,, så jääääävla trött e jag, de e fan inte klokt! Somnade på golvet förut med linn på magen.. normalt osv ;) Just nu sitter jag och har håltimma, ska strax in och ha NO de hemskaste som finns! —> Jag har kommit på en sak! :o jag tror jag är senil :'oo Jag glömmer precis allt viktigt som jag inte får glömma, det är lite tragiskt faktiskt, skulle säga något mycket trevligt förut som skulle muntra upp linn, men såklart glömde jag det hehe.. såå nu e båda typ deprimerade och vill hem, men nej inte jag för jag ska till stallet efter skolan, kul...
Haha faan va tråkig jag e, får skriva något roligt med :D:D ——> Jaaag gillar sushii väldigt mycket ossså gillar jag glass, för det är det bästa som finns och detta var inte alls roligt för jag har inget kul att skriva så hejdå :'d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar