tisdag 13 december 2011

Aj på min tunga :'o

Brände mig på tungan igår därav rubriken,, kom inte på ngt bättre ;)

Idag har vart en ganska chill dag i skolan med inte så många lektioner och så fick vi skippa IUP tiden idag eftersom det var lucia :') Jag vart ju inte med, men vi kollade ju såklart på det :')
Efter skolan skulle jag ju leka med Linn men alla hennes skolsaker hade försvunnit från hennes data så hon var tvungen att åka hem och plugga :// men istället lekte jag med Dimitri och vi åt pizza som jag har vart sugen på och tjatat på ganska länge nu ;) Det var myyyyycket mumsigt ! Sen köpte vi godis och gick hem till han i det sjuuukt äckliga vädret så när vi kom dit var vi heeelt sjukt blöta ;) Sen såg vi på fiilm och sen typ klockan 19.00 åkte jag hem :)
Imon ska jag leka en stund med Linn och sen leka med Dimitri :) Hoppas på bättre väder !!
Nu ska jag se på twilight som går på tv, kanske bloggar mer senare.

Kanske inte blir någon video denna veckan,, har inte så mycket klipp för tillfället men det ska fixas ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar