fredag 27 januari 2012

Friday, happy friday!

Grym dag i skolan! Började seg och trött men senare efter lunchen! Då jävlar var jag på G och sprang omkring som en liten hamster ;) Efter skolan gick jag hem till min sjuka älsklings Linn och där var även Jullis som oxå var sjuk, vi åt massa godis och bara möös!
Sedan tog jag bussen hem och har ätit pizza, sitter nu och myser med la famila !

Fick även super fina örhängen av dunder snälla och söta Stina idag, hon tyckte dom passade så bra till min pusselring och mitt pusselhalsband så jag fick dom av henne :') Så himlans gulligt ! Jag kan inte annat än hålla med om att dom passar till mitt halsband och ringen ;) 

+ har ett supergulligt "bloggfan" av mig och jullan som gjorde en bild idag som jag bara måste lägga ut! Vår standard min! 

 Ha en fortsatt underbar fredagskväll! 

1 kommentar:

  1. aaw, kul att du blev så glad sötnöt! :') <3

    KRAAAMM <3

    SvaraRadera