onsdag 4 januari 2012

Hemma efter en något misslyckad dag...

Började bra, åkte till stallet och red min överduktiga Nappe, gick till mor min och gjorde mig iordning för att åka till min väninna Dimitri. Det var då olyckan började.. Missade bussen för det första, ringde dimitri som inte svarade,,, orkade inte gå hem för då visste jag att jag skulle missa nästa buss med, för att missa bussar är min specialitet ! Så satt i typ 2 timmar och väntade på nästa buss, höll fan på att frysa ihjäl! Nästa buss kom och jag åkte in till Sth, ringde dimitri som inte svarade... Träffade Linus och Hugo, gick med dom och snackade ett tag sedan gick jag hem till dimitri som inte var där -.- Gick hem till hans far, han var inte där heller... Fast jag fattade typ varför han inte va hemma men palla skriva de o.O Men iaf så ringde jag min far bad han hämta mig men han ville inte :o Så satt forever alone i sth typ 72 timmar tills min far kom, men det slutade bra ! Åt på resturang och fick ett fritidskort ! :')
jävla bleck e jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar