söndag 27 maj 2012

My weekend

Tänkte berätta lite snabbt om min mysiga helg! Igår vart det meningen att jag skulle vara med jullan på dagen men det blev lite strul så jag vart med linn ist och sedan drog vi till Hugo där Linus och Ludde även var och hade vatten krig och solade hela dagen, sedan kom Jullan och vi köpte pizza och kollade på ESC! 
Idag har jag spenderat morgonen med tråkigheter hemma och sedan åkte jag till sth och träffade Niklas en stund och badade. Sedan skulle han iväg och göra något så jag gick iväg till jullan och jag hade sådan tur att hon preciis kom hem! Så vi gick ner till getskär och badade och sedan fick vi syn på isac som skulle iväg med båten så vi spreng dit skrikandes och frågade om vi fick åka med och glatt svarade han ja och vi åkte iväg till en ö och möööös! På vägen tillbaka hände det något med motorn och vi vinkade en båt till oss som skulle köra oss till getskär, allt var fixat och klart och precis då får vi igång motorn, typiskt.. 
Nu sitter jag hemma och pluggar lite moppe, imorgon är det skola som vanligt och efter det ska jag leka med Linn! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar