fredag 25 maj 2012

Onödigt inlägg

HEJ! 
Har egentligen ingenting att blogga om men känner att jag ändå vill hålla igång bloggen... Gillar ju ej själv att läsa bloggar där folk BARA skriver om vad det gjort på dagarna men känns som att min blogg håller på att bli en sådan! Och för att utmärka det så tänkte jag skriva vad jag gjort idag.
Skolan vart ganska okej, jag och Linn hade hand om cafet idag så vi satt bara och sålde mackor hela dagen och sedan fick vi sluta kvart över 1 så det vart chill! Då vandrade jag hem till Jullan och var med henne en stund och sedan tog jag med hennes hund och vandrade med henne till bussen då hon skulle till Mariestad. Sedan skuttade jag runt barfota med en hund i sth och var en stund med dimitri, sen gick jag hem till Jullan igen, skar mig lite melon och la mig på studsmattan och solade, sedan var klockan halv 6 och jag åkte hem, åt och sedan gick ner till sjön och badade med Linnea! Nu är jag hemma och ska strax sova tror jag eller kolla på film! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar